Google Analytics ir bezmaksas web analīzes rīks, ko piedāvā kompānija Google. Tas sniedz pamatinformāciju par mājas lapas apmeklētāju plūsmu (trafiku). Jebkurā lietā ir svarīgi veikt darba analīzi, it īpaši tas ir svarīgi biznesa jomās, kas saistītas ar e – komerciju, jo no tā var izdarīt secinājumus kādas aktivitātes veikt tālāk. Jebkurš, kam ir izveidota sava mājas lapa, var droši doties uz Google Analytics, reģistrēties tajā un pievienot vienu vai vairākas mājas lapas savam google analytics kontam. Veicot google analytics uzstādīšanu Jūsu mājas lapai beigu fāzē ir jāpievieno unikālais kods (kods jāiekopē mājas lapā).
Kas ir galvenie Google Analytics rādītāji (termini), balstoties uz kuriem tiek veikta projekta analīze?
Visits – apmeklējumu skaits (nejaukt ar lietotāju skaitu)
Absolute Unique Visitors – absolūti unikālu apmeklējumu skaits. Viena apmeklētāja vairāki apmeklējumi tiek skaitīti kā viens
Pageviews - lapu skatījumu skaits (cik daudz apmeklētāji ir klejojuši pa mājas lapu)
Pages/Visit – vidēji viena apmeklējuma lapu skatījumu skaits
Bounce rate – lietotāju īpatsvars, kas ienākot mājas lapā, uztreiz no tās aiziet
Avg. Time on Site – vidējais viena apmeklējuma atrašanās ilgums mājas lapā
% New Visits – jaunu apmeklējumu īpatsvars
Izmantotie avoti: http://www.webmarketing.lv
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru